Word lid

• 2 Betaling
  • 3 Klaar!

Lidmaatschap HVN 2024

Lid worden van onze vereniging? Vul het onderstaande formulier in en betaal met ideal of automatische incasso en en je bent direct lid.

Lid worden van de HVN kost (per kalenderjaar, dus van januari t/m december):

• 25,00 euro voor een lidmaatschap met automatische incasso
  • 27,50 euro voor een lidmaatschap zonder automatische incasso

Hiervoor krijg je het eerste jaar een HVN badge. En heb je ook toegang tot alle HVN-evenementen (waaronder de Hondadag) en de ALV. De HVN stuurt een aantal keer per jaar een nieuwsbrief naar alle leden met ritinformatie, nieuws, aanbiedingen van Honda dealers, enz.  We maken ieder jaar een mooie gadget; denk aan de HVN kalenders, de sleutelhanger en de mooie HVN mok van 2020!

Word je lid in de laatste 2 maanden van het jaar dan ben je lid tot het eind van het opvolgende jaar.

Gezinslidmaatschap!

Gezinslidmaatschap betekent:

• 1 gezinslid betaalt de volledige contributie, momenteel 25,00 of 27,50 euro;
  • ieder volgend gezinslid betaalt een lagere contributie, momenteel 15,00 euro;
  • ieder gezinslid ontvangt digitale nieuwsbrieven, heeft volledig toegang tot evenementen en de ALV;
  • de gezinsleden wonen op hetzelfde adres;
  • van elk van de verschillende extra publicaties, zoals de kalender of een jubileumboek, ontvangt het gezin één exemplaar.

Het gezinslidmaatschap kan worden aangevraagd bij de ledenadministratie.

Lid worden van buiten NL?

Kom je niet uit Nederland? Neem dan even contact op met de ledenadministratie, dan helpen we je verder.

Waarom een machtiging?

We houden ons graag bezig met de leuke zaken van deze vereniging, te weten ritten organiseren, nieuwsbrieven schrijven etc. Aan administratie besteden we liefst zo min mogelijk tijd. Vandaar dat we van nieuwe leden vragen ons te machtigen om de contributie te incasseren via automatische incasso. Je zit hier niet aan vast en je kan dit altijd weer laten omzetten door een maitje te sturen naar de ledenadministratie. Wel verlenen wij een korting van €2,50 aan alle leden die hun contributie automatisch laten incasseren.

De eerste keer dien je de contributie te voldoen d.m.v. een Ideal betaling in het aanmeldproces. Volgend jaar zullen we dan de contributie innen via automatische incasso.

Na betaling ontvang je een mail met een activatie-link om je HVN-account te activeren.

Bankrekening
Een BIC is alleen vereist voor een IBAN die niet begint met 'NL'
Door dit vinkje te plaatsen, geef je toestemming aan (A) Honda 4-Takt Bromfietsen Vereniging Nederland (Incassant ID: NL94ZZZ401571770000) om doorlopend incasso-opdrachten te sturen naar je bank om een bedrag van je rekening af te schrijven en (B) je bank om doorlopend een bedrag van je rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Honda 4-Takt Bromfietsen Vereniging Nederland. Als je het niet eens bent met deze afschrijving kun je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met je bank. Vraag je bank naar de voorwaarden.

Je betaalt de huidige termijn (2024) (€ 25,00)

Onze sponsoren