Peellandrit

Zalen van Bussel, Sint Jozefstraat 77, 5753AS Deure

Peellandrit

Peellandrit zaterdag 20 augustus 2022

Gelukkig kan het weer. Op zaterdag 20 augustus 2022 organiseert Oldtimer bromfietsclub “De Vette Bougie” voor de 12e keer een toertocht voor oldtimer bromfietsen, solexen, snorscooters en oldtimer motoren met een open inschrijving. Iedere liefhebber is welkom.

Een geheel bewegwijzerde (op fietspad en rijbaan) tocht van 100km voert U langs en door Peel en Maas dorpen in oost Brabant.
Kortom een afwisselende route geheel op eigen tempo te volbrengen zodat men rustig kan genieten van de uitgezette toertocht. Inschrijving is van 9.00 tot 10.30 uur bij Zalen van Bussel, Sint Jozefstraat 77, 5753AS Deure Van hieruit is ook het vertrek vanaf 9.30 uur tot 11.00 uur. Er is uiteraard een bezemwagen onderweg of indien mogelijk reparatie ter plaatse

Deze rit is een mooie gelegenheid om je ervaringen met andere deelnemers uit te wisselen.

Inschrijving bedraagt € 5.— Inbegrepen consumptiebon (koffie of thee) bij de start en routebeschrijving.

Wij Oldtimer Bromfietsclub “De Vette Bougie” hopen U op deze dag te mogen verwelkomen en veel plezier tijdens de rit gewenst.

Voor meer info: www.devettebougie.nl of ga naar onze Facebookpagina De Vette Bougie.

Onze sponsoren