Buffet Hondadag 2023

Datum en tijd
11 jun. 2023 17:00 - 20:00

Buffet Hondadag 2023

Het HDD buffet wordt door de Klub georganiseerd en vindt plaats op hetzelfde terrein als waar de Hondadag gehouden wordt.

De kosten zijn 17,50 euro per persoon. Exclusief drank!
Wel kan je de door ons verstrekte consumptiebonnen gebruiken.

Op de dag zelf kan je je hier niet meer voor inschrijven!

Voor geregistreerde vrijwiligers en motorbegeleiding is het buffet gratis!

OVER DE KLUB

LISA (GASTVROUW) EN JASPER (CHEF-KOK) VORMEN DE KLUB SAMEN MET HUN GASTEN, HET PERSONEEL, DE LEVERANCIERS EN IEDEREEN DIE AAN KOMT WAAIEN.

Met hen delen ze hun smaak, aandacht en gevoel voor stijl die zich niet alleen uiten in pure ingrediënten en wijnen maar ook in het interieur en bijvoorbeeld het keramische servies van Suzan Becking – een van de vele huurders van Vechtclub XL die op hun eigen manier bijdragen aan De Klub. Groenten worden verbouwd in de moestuin op de parkeerplaats, met Kerst hangen er kalkoenen aan het spit en worden de gangen afgewisseld met een blazers ensemble van bevriende muzikanten.

Het eten is gebaseerd op de klassieke Europese keuken met Aziatische en Scandinavische invloeden. Elke week is er een nieuw menu waarin zoveel mogelijk seizoensgebonden en duurzame producten worden verwerkt. De ontvangst getuigt van ouderwets en vanzelfsprekend gastmanschap. Wat De Klub vooral onderscheidt is het Klubgevoel: in De Klub ben je uit en thuis, thuis en uit.

Onze sponsoren