Ik kan niet (meer) inloggen. Wat nu?

Door Rene - 22-9-'18, laatste wijziging: 19-10-'18

De procedure is anders voor de HVN website dan voor het forum. Dus waar probeer je in te loggen?

HVN Website (hondavereniging.nl)

Inloggen kan via de inlogpagina: https://www.hondavereniging.nl/index.php?p=inloggen

Hiervoor heb je je e-mailadres nodig en je wachtwoord. Ben je jouw wachtwoord kwijt. Dan kan je een nieuw wachtwoord instellen op deze pagina: https://www.hondavereniging.nl/index.php?p=ww_vergeten

Krijg je de melding dat jouw account nog niet actief is. Dan moet je je account nog activeren. Daar heb je je lidcode en activatiecode nodig. Deze heb je van ons gekregen, maar als je die niet meer hebt, kun je die opvragen bij de ledenadminstratie. Vervolgens kun je je account activeren op de activatiepagina: https://www.hondavereniging.nl/activeren

Forum (4takt.net)

Inloggen kan op de inlogpagina: http://4takt.net/ucp.php?mode=login

Hiervoor heb je wel een account nodig. Let op, dit is niet het account van de HVN website. Een account voor het forum kun je aanmaken op de registratiepagina: http://4takt.net/ucp.php?mode=register

Ben je je wachtwoord kwijt. Dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen via deze pagina: http://4takt.net/ucp.php?mode=sendpassword

Hiervoor heb je wel je e-mailadres en gebruikersnaam nodig. Kun je deze niet meer vinden, neem dan contact op met de ledenadministratie.

HONDADAG 2019 23 jun