Hoe werkt het betalen van de contributie?

Door Rene - 22-9-'18, laatste wijziging: 12-10-'18

Het voldoen van de contributie kan sinds 2018 via iDeal. Op veel andere websites zoals webshops kun je ook met iDeal betalen en we hopen dus dat dit een makkelijke en herkenbare manier is van betalen.

Betalen kan via deze pagina: hondavereniging.nl/contributie

Als je op de link hierboven klikt ga je naar een speciale pagina op onze website. Daar wordt gevraagd om je lidcode en je postcode. Je lidcode je vind je hier en je postcode zou je moeten weten. Vul deze in en klik op de knop om te bevestigen. Wat volgt is een ander scherm. Hier staan wat persoonlijke gegevens van jou en wat gegevens over de te betalen contributie. Controleer of deze gegevens kloppen. Kloppen ze niet, ga dan niet verder maar stuur mij even een mailtje terug.

Op deze pagina kun je ook aangeven of je vanaf volgend jaar de contributie jaarlijks automatisch wil laten afschrijven. Je ontvangt dan jaarlijks 2,50 korting.

Klopt alles, klik dan op de knop om te gaan betalen. Je wordt nu naar iDeal geleid waar je kan kiezen welke bank je hebt. Vanaf hier is het voor elke bank verschillend, maar je zou dit moeten herkennen van andere sites. Mocht er toch iets niet duidelijk zijn, mail mij dan even terug met je vraag.

HONDADAG 2019 23 jun