Aankondiging: HDD 2018

Door erikgesink - 8-11-'17

We gaan hem maar vast posten! De Hondadag is voortaan iedere tweede zondag van juni, zodat vaders de derde zaterdag hun Vaderdag kunnen vieren, en motorrijders de vierde zondag naar de TT in Assen kunnen rijden. We gaan dit evenement de komende maanden van meer informatie voorzien, maar tijd en datum staan vast, en Utrecht ook.

Zoals ieder jaar, gaan de poorten open om 10:00 en starten we om 12:00 met een tocht door de ruime regio. We zijn rond 16:00 terug, en dan is er tijd voor een barbecue en mooi feestje.

Ben je Belg en lid van een Belgische Daxclub? Dan heb je op vertoon van je Belgische paspoort en lidmaatschapskaart van een Belgische Honda/Daxclub gratis toegang op de Hondadag!

Wil je je nu al opgeven als vrijwilliger? Dat kan! We hebben ook in 2018 weer mensen nodig bij de sluis, motorbegeleiding, op- en afbouwers! Misschien heb je zelf wel een goed idee, laat het dan ook weten. Al je reacties mogen naar voorzitter@hondavereniging.nl

HONDADAG 2019 23 jun