Hondadag Info Flyer

Geplaatst op 9-6-2017
Laatste wijziging: 9-6-2017

Link | Reacties (0)

Heb jij er ook zo een zin in? Het is nog 2 nachten slapen, en de Honda's mogen naar Utrecht gestuurd worden. Download hier de info flyer! Lees deze voor je naar Utrecht komt goed door. Hij staat vol met nuttige tips. Denk er bijvoorbeeld aan dat je je pas meeneemt en je consumptiebonnen. Geen pas betekent aansluiten in de rij, geen consumptiebonnen (zaten aan je pas vast) geen gratis drankje in Bussum en geen free food op het terrein. We kunnen dat niet controleren, dus moeten we streng zijn. Wil je je Honda laten meedoen in de verkiezingen? Wees dan op tijd, dat sluit om 11:30, maar hoe eerder je komt, hoe meer stemmen je kan krijgen! Wil je een van de laatste kaarten voor de barbeque? Wees er dan ook op tijd bij! Kom met volle tank het terrein op!

De preparty is vervallen, maar vanaf 21:00 (eerder mag) verzamelen strokers zich bij Loft 88, Biltsestraatweg 88, 3573 PS Utrecht. Drank op eigen rekening, bitterballetje van ons! Slapen kan op de budget camping om de hoek, zie de nieuwsbrief van deze week!

We wensen je een goede en veilige reis naar Utrecht, en heel veel plezier!

Geen reacties!

Plaats Reactie
Je bent niet ingelogd, klik hier om in te loggen.