Hondadag

Laatste wijziging: 2-6-2018

Link | Reacties (0)

Hondadag 10 juni 2018

Op 10 juni 2018 vindt er in Utrecht op het terrein van USV Hercules weer een fantastische Hondadag plaats. We hadden vorig jaar fantastisch weer en er was een enorme opkomst, we gaan dat dit jaar waarschijnlijk wat weer betreft evenaren en wat opkomst betreft overtreffen. Dat wordt weer een spectaculair beeld op het veld en in de tijdens de rit door het mooie Gooi en Eemland.

Deze Hondadag kan natuurlijk niet zonder jou! In de ruim dertig jaar dat de vereniging bestaat is de Hondadag de motor van de vereniging en we zijn druk bezig om er een succes van te maken. Deze Hondadag wil je niet missen!

Dit is het programma voor 10 juni:

10:00 Terrein open
Rollenbank
Start line-up Beauty Contest
11:30 Sluiting Beauty Contest
12:00 Welkom door bestuur
12:30 Rit door Gooi en Eemland
15:30 Terugkomst rit
16:00 Uitslag Beauty Contest
17:30 Barbecue en muziek
19:30 Einde Hondadag

De locatie
Het terrein van USV Hercules ligt aan de Voorveldselaan 2 in Utrecht. Het is een onderdeel van Sportpark Voordorp en ligt naast het terrein van de oude Veemarkthallen. We zijn daarmee terug naar de roots, vroeger werden de Hondadagen hier ook gehouden.

Ben je Belg en lid van een Belgische Daxclub? Dan heb je op vertoon van je Belgische paspoort en lidmaatschapskaart van een Belgische Honda/Daxclub gratis toegang op de Hondadag!

Nog geen lid?

Wordt dan nog snel even lid via hondavereniging.nl/lidworden. Dit is de snelste en makkelijkste manier en kan zelfs op de dag zelf nog. Op de Hondadag kunnen we live in het systeem kijken en dus zien dat je nog lid bent geworden. Je ontvangt daar dan meteen alle spulletjes.

Je kan je eventueel ook nog op de Hondadag zelf inschrijven. Je betaalt dan wel extra administratiekosten, 25 euro in totaal, en je moet in de rij staan bij de inschrijbalie. Dus het is makkelijker om nog even snel lid te worden via hondavereniging.nl/lidworden

Geen reacties!

Plaats Reactie
Je bent niet ingelogd, klik hier om in te loggen.

Wie is er online

Er zijn momenteel 2 gebruikers online:
2 onbekend