Hondadag 2017

Geplaatst op 7-4-2014
Laatste wijziging: 9-6-2017

Link | Reacties (0)

Voor de allerlaatste info en tips, download de info flyer!

Snel naar:

Wanneer?

Zondag 11 juni 2017

Waar?

USV Hercules

Voorveldselaan 2

3573PV Utrecht (stad)

Bijna?

Jaaa, het is bijna zover! Op 11 juni 2017 vindt er in Utrecht op het terrein van USV Hercules weer een fantastische Hondadag plaats. Deze Hondadag kan natuurlijk niet zonder jou! Bovendien viert de HVN dit jaar haar 30 jarig jubileum, dus dat wordt helemaal bijzonder. We vinden het niet alleen leuk dat je er bij bent maar ook dat je je er ook alvast op kan verheugen.

Preparty

Met slecht 3 aanmeldingen en 11 man/vrouw met interesse, kunnen we helaas de preparty niet door laten gaan. In plaats daarvan, gaat het bestuur borrelen bij Loft 88, Biltsestraatweg 88, 3573 PS Utrecht. We gaan daar vanaf een uur of 21:00 - maar misschien eerder - aan de borrel. Kom je ook? Drank is voor eigen rekening, een bitterballetje krijg je van de HVN.

Je kan een overnachting boeken bij Budget Camping Utrecht, 06 47230187. De camping ligt op een steenworp afstand van het terrein van USV Hercules. Op zondagochtend kun je bij USV Hercules ook ontbijten van 8 tot 10:00, dan ben je helemaal klaar voor de Hondadag. Geef je voor 10 juni op in verband met inkopen bij penningmeester@hondavereniging.nl.

Het terrein

Het terrein gaat om 10:00 open en is gratis toegankelijk. Wil je met je Honda het terrein op dan dien je lid te zijn van de Honda Vereniging Nederland, dus vergeet je pas niet mee te nemen!! Ben je nog geen lid, dan kun je aan de ingang je lidmaatschap regelen maar dan betaal je wel wat meer, namelijk 5,- per lidmaatschap. Bespaar jezelf de kosten en ons de moeite door van te voren lid te worden via de website.

Op het terrein is genoeg plaats om je Honda te parkeren, wij zorgen voor plaatjes voor onder je standaard in verband met het gras. Vlakbij het terrein ligt ook de kantine van USV Hercules, daar kun je eten en drinken bestellen, maar we zorgen ook dat er het een en ander op het terrein te verkrijgen is. Je kan zowel op het terrein als in de kantine gebruik maken van de consumptiebonnen die je bij je lidmaatschap hebt gekregen. Vergeet die dus ook niet mee te nemen. Je kan ze tijdens de tussenstop van de rit ook gebruiken.

• Ga het terrein op met een volle tank, ga eerst tanken, zie onder voor tankstations in de buurt. We verwachten een mooie opkomst, heen en weer rijden is dan niet handig en we vertrekken stipt.
  • Je mag met je Honda alleen het terrein op als je lid bent of wordt. Er zijn bij aankomst 2 sluizen. De linker sluis is bedoeld voor leden met een lidmaatschapspas bij zich. Vergeet deze niet! Ben je nog geen lid, dan ga je via de rechtersluis langs de inschrijfbalie, en betaal je 5 euro administratiekosten. Het lidmaatschap is 20 euro met automatische incasso, en 22,50 zonder automatische incasso. Pas vergeten? Neem de rechter sluis.
  • Bij de sluizen wordt je welkom geheten door de jury. Als je Honda voor de verkiezingen wordt genomineerd, krijg je een speciaal vaantje.
  • Ben je vrijwilliger? Meld je na het parkeren van je Honda bij de shop voor je extra consumptiebonnen en T-shirt.

Overige activiteiten op het terrein

Buiten het showen en praten over je Honda mag je ook je vermogen testen op de rollerbank die op het terrein aanwezig zal zijn. Daarnaast zal de Honda Vereniging er met een stand staan om HVN spulletjes te verkopen en kun je zelf ook aan kraam inrichten voor verkoop van Honda spullen. Wil je gebruik maken van een kraam, stuur dan snel even een mail naar secretaris@hondavereniging.nl. We hebben nog een enkele kraam over!

Het HVN T-shirt

Dit jaar hebben we weer nieuw ontworpen T-shirts, voor zowel de HVN als voor het 30 jarig jubileum van de HVN. Wil je zo'n mooi shirt bemachtigen? Het jubileumshirt is 14,95 per stuk, de shirts met de afbeelding van een ss50, c50 of c310 zijn 12,95 per stuk en het HVN shirt is 9,95 per stuk. Aangezien ze maar in beperkte oplage verkrijgbaar zijn, is het aan te raden deze NU al te bestellen, Op = Op! Bestellen via penningmeester@hondavereniging.nl

De beauty contest

De beauty contest wijst zich vanzelf, je hoeft alleen maar met een hele mooie, fraai gerestaureerde, volkomen originele of een hele aparte, of custom en ga zo maar door naar de Hondadag te komen. De jury bepaalt wie er mee kan doen bij de ingang en er wordt je dan een speciale parkeer plek aangewezen. Iedere bezoeker helpt mee de winnaar van een specifieke categorie te bepalen door te stemmen op je favoriet. Dit wordt je op de Hondadag verder wel duidelijk, maar wil je stemmen of vooral een prijs kunnen winnen? Dan moet je wel op tijd komen. Tussen 11:30 en 11:45 worden de stemmen geteld en daarna kun je niet meer voor een prijs in aanmerking komen. We vertrekken namelijk om 12:00 gezamenlijk met de Hondarit.

De rit

Er zullen nog instructies volgen en aan je gegeven worden op de Hondadag aangaande de gezamenlijke rit, zodat je weet waar je aan toe bent. We zullen je vertellen wie je voor nood of pech onderweg kan bellen en natuurlijk ook hoe je je moet gedragen tijdens de rit. Zorg er in ieder geval wel voor dat je Honda verzekerd is en dat je altijd een helm draagt tijdens het rijden. Volg altijd de aanwijzingen op van de motorbegeleiders, je herkent hen aan hun hesjes. De rit heeft een tussenstop waar gegeten en gedronken kan worden, vergeet nogmaals je consumptiebonnen niet, en we komen langs een plek om te tanken voor de dorstige Honda’s. Hierover later meer. De rit zal uiteindelijk weer eindigen op het terrein van USV Hercules.

We willen de gezamenlijke rit zo ordelijk als mogelijk laten verlopen. Het verzoek aan iedereen om zich aan de volgende regels te houden:

• Blijf ten alle tijden achter de motorbegeleiders die vooroprijden.
  • Volg alle instructies van de politie en de motorbegeleiding direct op, zowel van BMW als onze eigen verkeersregelaars.
  • Geef de motorbegeleiders de ruimte als ze langs je heen willen dit is nodig zodat ze de volgende kruising/rotonde kunnen afzetten/blokkeren.
  • Blijf weg van stoepen, uit bermen, bloemperken en sloten. Neem rotondes op een normale wijze en niet tegen het verkeer in.
  • Ga niet stil staan onderweg, we rijden in een lange stoet tot aan de eerste tussenstop in Bussum.
  • Ga niet tanken onderweg, zorg dat je met volle tank meerijdt er is tijdens de tussenstop tijd genoeg om te tanken bij de Esso Express aan de Brinklaan 19A in Bussum.
  • Tijdens de tussenstop parkeer je je Honda netjes langs de beide zijden van de straat. Het betreft een doorgaande weg met mogelijk ander verkeer.
  • Laat tijdens de tussenstop je Honda met rust, geen dragraces door de straat en dat soort onzin. In plaats daarvan geniet van je (gratis) door de HVN aangeboden drankje, bewaar hiervoor 1 consumptiebon (of 2).
  • Mocht je Honda uitvallen (kan de beste overkomen) wacht dan langs de kant van de weg, de bezemwagen pikt je vanzelf op. Gaat er iets mis, bel dan Ad in de bezemwagen op 06-5126-0663.
  • Vergeet niet om je heen te kijken en te genieten van de route. Maar let wel op elkaar, houd je Honda, en vooral jezelf en elkaar heel.
  • In noodgevallen kan je het bestuur bereiken op 06-1465-7317, maar niet tijdens de tocht. Ben je te laat? Dan kan je zelf doorrijden naar Café ’t Raedthuys, Landstraat 78, 1401 ES Bussum. We kunnen helaas niet op je wachten.

Middagprogramma en BBQ

Op het middagprogramma staat de prijsuitreiking van de beauty contest en een pubquiz. Daarnaast organiseren we een BBQ en zal er live muziek zijn. Gezelligheid gegarandeerd dus. Wil je met ons mee BBQ-en geef je dan nu op voor 10,-. De BBQ kost je anders 12,50 en kunnen we je geen garantie geven dat er voldoende te eten is. Geef je op, het liefst voor 4 juni, via penningmeester@hondavereniging.nl.

Einde Hondadag 2017

Om 20:00 is de Hondadag echt afgelopen, en laten we het terrein weer netjes achter. We hopen dan dat jullie er heel erg van genoten hebben en we kijken uit naar jullie foto’s, filmpjes en verhalen. De HVN zal in ieder geval een eigen film laten maken. Mocht je dat willen kun je natuurlijk wederom op Budget Camping Utrecht nog een overnachting boeken en anders een goede reis huiswaarts en op naar de volgende rit!

Geen reacties!

Plaats Reactie
Je bent niet ingelogd, klik hier om in te loggen.

Wie is er online

Er zijn momenteel 2 gebruikers online:
2 onbekend