Nieuwste eerst | Oudste eerst
Pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Volgende

Contributie 2019

Door Rene op 24-2-'19

Als het goed is heeft iedereen ondertussen een verzoek gehad tot het betalen van de contributie. Of, indien je met automatische incasso betaald, zou het inmiddels afgeschreven moeten zijn. Iedereen bij wie de contributie is voldaan wil ik dan ook van harte bedanken daarvoor.

Is jouw lidmaatschap voor 2019 nog niet verlengd? Dan wil ik je graag vragen dit alsnog te doen. Dat kan heel eenvoudig via: https://www.hondavereniging.nl/contributie

Wil je jouw lidmaatschap niet verlengen? Of heb je geen mail gehad van mij over de contributie? Neem dan even contact met mij op. Ook voor andere vragen en opmerkingen. Dit kan via https://www.hondavereniging.nl/contact

Nieuwe beurzen coördinator gezocht!

Door marceldolman op 19-10-'18

Naar HDD, maar nog niet lid?

Door Rene op 9-6-'18

Wordt dan nog snel even lid via de website. Dat scheelt je 2,50 tot 5,00 euro aan contributie en in de rij staan bij de inschrijfbalie.

Late beslissers kunnen dit morgen ook nog doen. Voor je morgen op pad gaat kun je jezelf nog even inschrijven via de website. We hebben een laptop bij en krijgen je inschrijving live binnen. Je ledenpas maken we op de Hondadag voor je klaar.

hondavereniging.nl/lidworden

Ledenpas

Door Rene op 9-5-'18

Morgen gaat de opdracht voor de ledenpas naar de drukker.

Heb je nog niet betaald? Doe dat dan vandaag nog even snel: hondavereniging.nl/contributie (lidcode opvraagbaar bij de ledenadministratie)

Automatische incasso's

Door Admin op 2-5-'18

Werd jouw contributie altijd automatisch afgeschreven?

Let op: de automatische incasso's zijn dit jaar niet uitgevoerd!!!

We zijn namelijk overgestapt op digitale machtigingen. Deze geven een stuk minder gedoe dan papieren machtigingen, waardoor we in de toekomst makkelijker kunnen incasseren.

Helaas kunnen jouw oude papieren machtiging niet omzetten in een digitale machtiging. Vandaar dat we iedereen vragen dit jaar via iDeal te betalen, waarmee je ons opnieuw (digitaal) kan machtigen.

Benieuwd naar de status van jouw lidmaatschap? Kijk snel even op https://www.hondavereniging.nl/index.php?p=lidmaatschap

Contributie 2018

Door Rene op 20-4-'18

Beste leden,

Als het goed is heeft iedereen ondertussen een persoonlijk verzoek ontvangen om de contributie voor dit jaar te voldoen. Mocht je deze niet hebben ontvangen, dan wil ik je via deze weg alsnog even vragen om de contributie te betalen. Dat kan eenvoudig en snel via:

hondavereniging.nl/contributie

Voor een toelichting hoe het werkt, of voor andere vragen, kijk even op hondavereniging.nl/faq

Agenda & Stukken ALV

Door Rene op 13-3-'18

Algemene leden vergadering 2018

Door Rene op 1-3-'18

Zondag 18 maart is het zover, de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering (ALV). Tijdens de vergadering zullen de gebruikelijke onderwerpen (financiën, bestuursmutaties, e.d.) ter sprake komen. Inloop vanaf 19.00u, start om 19.30u.

Eigen inbreng is welkom!! Mail je eigen goede ideeën uiterlijk 1 week van te voren naar de voorzitter: voorzitter@hondavereniging.nl

Wil je je stem laten horen in de vereniging, stemmen wie de penningen gaan doen, of wil je gewoon je gratis drankje? KOM DAN NAAR DE ALV!!!

Louis Hartlooper Complex

Tolsteegbrug 1, 3511 ZN Utrecht (stad)

Aan alle GMAIL gebruikers!

Door op 21-1-'18

Sinds najaar 2013 komen e-mails bij Gmail binnen onder verschillende tabs / postvakken. Eén ervan is de tab Reclame. Alle nieuwsbrieven, dus ook die van HVN, komen bij Gmail automatisch onder deze tab binnen. De precieze gronden waarop Gmail e-mails in een bepaalde tab onderbrengt, zijn onduidelijk en kunnen we niet beinvloeden. Om te voorkomen dat je de nieuwsbrief en andere communicatie van HVN over het hoofd ziet, kun je de nieuwsbrief of een andere e-mail eenvoudig verslepen van de tab Reclame naar de tab Primair (jouw persoonlijke inbox). Gmail vraagt dan of alle nieuwe e-mails met hetzelfde afzenderadres ook onder de tab Primair geplaatst moeten worden.

• Stap 1: Open je Gmail account in de browser en ga naar de tab Reclame
  • Stap 2: Klik met je linker muisknop op de betreffende e-mail en houd de knop ingedrukt. Sleep de e-mail naar de tab Primair en laat dan de knop los.
  • Stap 3: Aan de bovenkant verschijnt een pop-up dat de betreffende e-mail is verplaatst naar tab Primair. En de vraag of deze actie ook uitgevoerd moet worden voor toekomstige e-mails van deze afzender. Kies ja!

Op deze manier mis je nooit meer de e-mails van HVN.

Aankondiging: HDD 2018

Door erikgesink op 8-11-'17

We gaan hem maar vast posten! De Hondadag is voortaan iedere tweede zondag van juni, zodat vaders de derde zaterdag hun Vaderdag kunnen vieren, en motorrijders de vierde zondag naar de TT in Assen kunnen rijden. We gaan dit evenement de komende maanden van meer informatie voorzien, maar tijd en datum staan vast, en Utrecht ook.

Zoals ieder jaar, gaan de poorten open om 10:00 en starten we om 12:00 met een tocht door de ruime regio. We zijn rond 16:00 terug, en dan is er tijd voor een barbecue en mooi feestje.

Ben je Belg en lid van een Belgische Daxclub? Dan heb je op vertoon van je Belgische paspoort en lidmaatschapskaart van een Belgische Honda/Daxclub gratis toegang op de Hondadag!

Wil je je nu al opgeven als vrijwilliger? Dat kan! We hebben ook in 2018 weer mensen nodig bij de sluis, motorbegeleiding, op- en afbouwers! Misschien heb je zelf wel een goed idee, laat het dan ook weten. Al je reacties mogen naar voorzitter@hondavereniging.nl

Nieuwste eerst | Oudste eerst

HONDADAG 2019 23 jun