Lid Worden

Lid worden van de HVN is zo gebeurd. Het enige wat je hoeft te doen is het formulier op de volgende pagina invullen.

Lid worden van de HVN kost (per kalenderjaar, dus van januari t/m december):

• 20 euro voor een lidmaatschap met automatische incasso
  • 22,50 euro voor een lidmaatschap zonder automatische incasso
  • 5 euro inschrijfkosten bij inschrijven op de Hondadag

Hiervoor krijg je een badge en een lidmaatschapspasje. Met je pasje heb je ook toegang tot alle HVN-evenementen en de ALV. De HVN stuurt iedere maand een nieuwsbrief naar alle leden met ritinformatie, nieuws, aanbiedingen van Honda dealers, enz. Ieder jaar ontvangen de leden een bijzondere uitgave. In 2017 komt er weer een bijzondere HVN kalender met afbeeldingen uit Hondafolders. Word je lid, dan krijg je de huidige kalender van 2017 zolang de voorraad strekt. In 2017 krijgen de leden ook een mooie jubileumuitgave met alle Honda bromfietsmodellen (tot 100cc) die zijn verkocht in Nederland in het kader van ons 30 jarig bestaan, mis deze niet!

Nieuw! Gezinslidmaatschap!

Gezinslidmaatschap betekent:

• 1 gezinslid betaalt de volledige contributie, momenteel 20 euro;
  • ieder volgend gezinslid betaalt de halve contributie, momenteel 10 euro;
  • ieder gezinslid ontvangt digitale nieuwsbrieven, heeft volledig toegang tot evenementen en de ALV;
  • de gezinsleden wonen op hetzelfde adres;
  • per gezin wordt er maximaal 1 extra publicatie zoals de kalender of een jubileumboek verstuurd.

Het gezinslidmaatschap kan worden aangevraagd bij de penningmeester. Stuur daarvoor een mail naar penningmeester [at] hondavereniging.nl.

Wie is er online

Er zijn momenteel 2 gebruikers online:
2 onbekend